رفتن به محتوای اصلی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۱

خدمت‌رسانی 390 نفر در محدوده خدمات منطقه 8 شهری قم

مطلب بدون عنوان 3781
مدیر منطقه 8 شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع 390 نفر در سه شیفت فعالیت دارند، عنوان کرد: برای پارکینگ آل یاسین در حدود 7 هکتار خط کشی و اقدامات ایمنی انجام شد.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا مظفری در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: باتجه به برگزاری جلسات مکرر خدمات شهری ستادهای اجرایی مناطق هشتگانه از روز نخست اسفندماه فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه در ستاد منطقه هشت از تاریخ بیستم دی‌ماه آماده‌سازی و از یکم اسفندماه فعالیت به صورت رسمی انجام شد، مطرح کرد: محدوده خدمات تحویلی ستاد منطقه هشت از عمود 97 تا 114، دور رینگ مسجد مقدس جمکران و پارکینگ آل یاسین است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع 390 نیرو در سه شیفت فعالیت دارند، عنوان کرد: برای پارکینگ آل یاسین در حدود 7 هکتار خط کشی و اقدامات ایمنی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به تدابیر امنیتی، پارک خودرو در این پارکینگ فعلا ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محدوده خدمت‌رسانی منطقه هشت سه دستگاه سرویس بهداشتی سیار و یک دستگاه سرویس بهداشتی ثابت شامل 120 چشمه وجود دارد.

مظفری با بیان اینکه برای این سرویس‌ها چاه‌های جذبی حفر شده است، تصریح کرد: در این محدوده نیروهای خدماتی و آماده باش با تانکرهای موقت آب خدمت‌رسانی دارند.

وی با اشاره به اینکه در طول محدوده ستاد ماشین آلات سبک و سنگین ستاد شامل کامیون، بیل مکانیکی، لودر و ژنراتور برق مستقر شده است، یادآور شد: همچنین 5 دستگاه خودروی مکانیزه جمع آوری پسماند، 200 عدد مخزن 660 لیتری و 300 عدد کارتن پلاست در این محدوده مستقر شده است.

مدیر منطقه 8 شهرداری قم با بیان اینکه برنامه جشن‌های نیمه شعبان در سطح منطقه هشت و مصلای پردیسان نیز دنبال می‌شود، ابراز کرد: باتوجه به برودت هوا و احتمال ریزش برف و باران آمادگی کامل برای ارائه خدمات وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: دو دستگاه تانکر آب شرب و یک دستگاه آب غیر شرب جهت وضو و شست‌وشو در محدوده خدمت‌رسانی مستقر شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KiPED